_haziran Kızlar aile hekimine gitmeyi düşünüyorum 2 aylık hamileyim muayene ediyorlar mı sağlık ocağında
Tugceery _haziran etmezler saglik ocagi ekipmana sahip degil sadece kilonuza bakalir tansiyonunuz olculur doktora gitmelisiniz
melikeyldrm_54 _haziran hayır cnm sağlık ocağına tahlil aşı tansiyon falan bakiyolar kontrol için gidiliyo hamileyken. Muayne için doktora gitmen lazım