Aysegll genelde 37. Haftalarda bakıyolar canım bana geçen hafta baktı doktorum çok korkuyodum ağrılı ve sonrasında kanama olur diyen çok duydum ama düşündüğüm gibi olmadı çok şükür hafif yanma hissettim o kadar.. ne kanamam oldu nede başka birşey.. doktorum normal doğum yapalım dedi bakalım ya nasip bekliyoruz ☺️