Aslında yaptırmak istemiyordum ama doktorum gerek duyup zorlayınca içimde kalmasın diye bir şey olursa kendimi suçlarım ölürüm kahrımdan çünkü Allah korusunda. Gidip sabah yaptırdım 75gr lık elmalı soda gibi tadı 7-8 yudumda içtim bitirdim 3 kere kan 1 idrar tahlili verdim. ne midem bulandı ne tansiyonum düştü nede elim ayağım titredi bu sanırım kişiden kişiye değişiyor. Çok şükür güzel atlattım inşallah sonucumda güzel çıkar kızlar insülüne falan gerek kalmazz🤲