Rbkrby Burcuckmk Burcuckmk ben öğretmenim 18+6 haftalık şuan doktordan rapor mu alıp ayrıldınız izne tam nasıl oluyor rica etsem anlatır mısınız ?
mrsbiyolog Gebeliğimin başından beri riskli olduğu için istirahatteyim. Şimdide idari iznimdeyim. 28+0 olduk 1 ayını yedim bile🤦🏻♀️
Rbkrby mrsbiyolog 32 haftadan sonra tekrar çalışabilir raporu alınıp doğumdan sonraya aktarılabiliyor mu acaba ?
Burcuckmk Rbkrby ben devlet hastanesinde tibbi sekreterim 24. Haftama girince doktorum 24 haftalik gebelik mevcuttur diye durum.bildirir raporu verdi personel servisine bıraktım onlar sisteme girdi
mrsbiyolog Rbkrby kurumunuzun kabul etmesine bağlı. Eğer onay verirse çalışabilir alıp 32-37 hafta arasını çalışabilirsiniz ve 8 haftayı doğum sonrasına aktarabilirsiniz. Benim kurumum izin vermedi verseydi yıllık izinlerimi kullanacaktım😕