Senanurr9595 benim kasılmalarım oluyor açıkçası her an Doğum olabilir diye 36+4 iken gittim. Zaten 38+4te de Doğum olacak inşallah. O yüzden iki haftayı sorun yapmadım çok çıkmamış olur diye. Şimdi kafam da rahat. Zaman ilerledikçe yürüyemiyorum bile yani daha da ağırlaşmadan da gitmek istedim