Sinembasara13 Merhaba anneler 33 haftalık hamileyim 1 haftaya kadar çatlağa dair birşey yoktu ama bu hafta hem aşırı kaşıntı hemde çatlaklarım oldu farmasinin aynısefa kremini kullanan var mı işe yarıyor mu nasıl kullandınız
Kahramankentli Sinembasara13 doğum sonrası bende kullanmayı düşünüyorum fayda ediyor diye duymuştum ben de çok çatladım aşırı kaşıntım var şuan kantaron yağı kullanıyorum
Wonderwoman Sinembasara13 benimde 34 ye bir günde çatlağı alt tarafı kontrolüm vardı bebeğin baş aşağı dönmüş olduğunu öğrendim sizinde öyle bir durum olmuş olabilir. Boşuna para tuzağı kremler olcak olduktan sonra oluyor
imerveg Sinembasara13 ayni sefayi ben hamileligimin basindan beri suruyorum malesef catlagi engelleyemedi 😔 dogum sonrasinda hafifletir mi bilemiyorum
Sinembasara13 Kahramankentli ben bugünden itibaren kullanmaya başladım kokusu dokusu çok güzel inşallah etkisi de güzel olur
Ikrnur Bende 33 haftalığım hiç çatlagım yok ilk cocugum da da sadece kalcam da bir iki tane var dı sonra kayboldu bunda hiç yok ama sürekli bebe yagı sürüyorum belki ondan dır deneyin isterseniz
Kahramankentli imerveg başından beri bende zeytinyağı Hindistan cevizi yağı kullandım düzenli maalesef çatladım