Busra44bus 2 gün önce normalin çok altında kan düşüklüğü demir ve b12 eksikliği çıktı 🙄 faranjit kan serumu baglattilar ve bi sefer daha baglaticaz. Kansız olupta başına gelen var mı ve kansızlığı nasıl önleyebilirim? 35+5 teyim bebeğinin kilosu 2.600😍😒🤷♀️
deletedmom43 Busra44bus Faranjit değil de Ferinject olabilir mi? :) Korkma,doğuma kadar idare eder o seni
Hira Busra44bus Canım benimde öyle bütün vitaminlerim çok düşük magvital kullanıyorum decevit kullanıyorum d vitamini damla b12 iğne adalat progestan ve gyno ferro sanol. Bu kadar ilaç kullandığım halde değerlerim hala düşük
Tgbrl Busra44bus canım benimse değerim 7 ye kadar düşmüştü 4 tane ferrinject takviyesi yapıldı çok şükür 11 e yükseldi sakın kontrolünü ihmal etme doğuma kadar inşallah atlatırsın geçmiş olsun 🙏🏻
Betl Ferrum fort kan iğnesi yedim 4 kutu 11e çıktı degerim 35inci haftada. Buda doğuma kadar idare edicek bakalım. İhmal etme iğneyi hapı doğumda zaten kan kaybı olucak
deletedmom43 Busra44bus Bende de var şiddetli kansızlık :) 1 ampulü bile bayaaaaa bir süre götürüyor. Doğumu kadar rahat olursun meraklanma :)
Betl Busra44bus Ayni sekil 8.3du merak etme doktorlar napcagini biliyor daha iyi sonuç almak istiyorsan dahiliye doktoruna git sonuçta bu konu onun branşı kadın doğum doktorları yetersiz kalabiliyor bu konuda
Busra44bus Betl doktorum direk dahiliye doktoruna yönlendirdi ondan sonra serum takviyesi yapıldı. Amin inşallah coks sağolun 😍😘
Busra44bus Hira hamilelikten önce de düşüktü ama hamile olduktan sonra daha bi düştü inşallah bu ilaçlar ıyi gelir 🙏