Cigdemmom Anlamıyorum 66 ile hamile kaldım 71 im akşam bakıyorum 72 sabah 71 😅 5 kilo almışım ya daha 22+2 deyiz 🥺
Mom080 Cigdemmom boyunuzu bilmediğimiz için bir şey diyemiyorum. Ben 1.72yim 58 ile hamile kaldım suan 61 kiloyum doktorum çok iyi gittiğimi söylüyor zaten daha yeni ideal kilo ortalamasına girdim haftam 21
Beyzan Cigdemmom ani kilo alımı sayılir mi bilmiyorum ama ben de Tam 22 deyim ve 5 kg almışım bu zamana kadar ebe gayet iyi dedi. İlk 3 ay aşırı bulantım vardı onu atlatinca iştahım açıldı ve bebek de zAten kendi içinde büyüme dönemine girdi o nedenle normal bence
kedidirokedi Cigdemmom 26. Haftamdayım 7 kilo aldım bariz belli olmuyor 165 boyundayım 63 kilo oldum ama daha fazla almasam iyi olur
merveklyc Cigdemmom 19+2 deyim 63 den 67 olmuşum boyum 165. Kilo aldığım da belli değil göbeğim var bi tek kıyafetlerim aynı oluyo pantolonlar sıkıyo göbekten anlamadım nerde 4 kilo😅🤷
Keremiko Doktorunuz aksi bir sey soylemedikce 20li haftalarda biraz ani aliniyor ama gebelik sekerine dikkat etmenizde fayda var. Zamani geldiginde doktorunuz da oneriyorsa seker yuklemesi yaptirin bence.