Ayse92 Merhaba arkadaslar doguranlar kervanina bende katildim cok şükür benim melegim 38+4 de dogmus oldu o haftaya kadar sancim falan cikmadi nstde haftalik kontrollere giderken cati muanesinde 2.5 cm acilman var dedi doktor tabi ben sasirdim sanciyla giderim dedim ama tik yok 1 hafta sonra kontrol dedi gittim acilmam 4 cm olmustu ama yine siddetli agrim yoktu doktor yarin yatisini yapalim dedi ben hic doğurma modunda degilim tabi aniden oldu gibi saskindim neyse ertesi sabah guzelce gittim sabah 9 da yatisim yapildi suni sanci ile acilmamin ilerlemesini bekledik tabi saat 12 gibi agrilar artti sabirli olmaya calistim bekledim 1 gibi ebe ve doktor ikinma egzersizi yaptirmaya basladi ama zordu gercekten odamda ikinmaya devam ettim ebe en son sacini görüyorum güzel ikinirsan dogumhnaye gecicez orda kisa surer dedi dogumhaneye gittik 3 kere ikindim ucuncude minigim geldi cok şükür doğum doğru ikinmayla gerçekten kisa sürüyor minigimin kordonu dolanmis son anda bide eli yüzünde geldigi için biraz dikisim oldu tabi malesef benden önce odaya bile götürdüler kizimi babasina ben dikis için biraz daha gec geldim normal dogum acisi zor ama gerçekten dogurana kadar bitiyor rahatlıyorsun suan 5 günlük olduk biraz dikis agrilarim var ama iyiyiz şükür Rabbim hepinize güzel kolay dogumlar nasip etsin ins miniklerinize saglikla kavusmaniz dileğiyle...❤
Betl Allah analı babalı büyütsün :) 39 olduk 2 cm açılma vardı yarin kontrolde inşallah benimde fazlalasmistirda bende böyle yazarim