Kızlar merhaba, ilk gebeliğim 34+5 teyim. Dünden beri idrar mı su mu bilmiyorum fakat bişey akıyor ara ara. Dün belimde ve sırtımda çok ağrı vardı ve çocuk ara ara toplanıyordu. Bir de karnım çok ağrıyor. Afedersiniz vajina sağındaki ve solundaki kemiklerim de ağrıyor. Bunlar erken doğum belirtisi midir, tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi, doktoru her seferinde arayıp rahatsız etmekten utanıyorum o yüzden buraya soruyorum. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum