Selam hamişler. 17+5 haftalık hamileyim. Yediklerime Dikkat ettiğim, suyu fazla içtiğim ve düzenli 1 saat yürüyüş yaptığım halde kilo alımımın önüne geçemiyorum. Bu zamana kadar bi 10 kilo almışımdır. Bi yandan canım çok sıkılıyor bu konuya bi yandan da genetik ya da yapısal mıdır diye çok düşünüyorum. Benim durumumu yaşayan var mı? 😏