kindersurprise Dün de başlık açmıştım ama yazan olmadı kızlar kürtaj olduktan sonra ilk adet dışında diğer döngülerde düzensizlik yaşayanınız oldu mu? Yani beklenilen rutin tarihten daha geç gelme durumu kürtaj sonrası olabilen şeyler mi ??
Aslihan2 kindersurprise Evet olağan seyler benim kürtajdan once düzenliydi 2 kürtaj geçirdim ve adetlerim düzensizlesti
Csm kindersurprise tabii oldu ve cok normal, tedirgin olmayın. Ben ilk 38. Gun sonra 35. Vs diye diye 28 26 güne kadar düştü ama 5 ayda anca eski düzenine girdi. Sonuçta bir operasyon oluyor hemen 1 aya eskiye dönmesini beklemeyin.
Tugce28 kindersurprise evet canım ilk 43 ikinci 35 üçüncü de 33 gün sonra oldu normalde 28 günde bir olurdum
kindersurprise Aslihan2 bormalde kaç günde bir olurdunuz kürtaj öncesi? Kürtajlar sonrası nasıl değişti acaba?
Aslihan2 kindersurprise 30 günde bir olurdum simdi 50 günde bir oluyorum tabi herkesin bir olmaz 4 kürtaj geçirip herseyi normal olan insanlar var
kindersurprise Aslihan2 anladım teşekkür ederim benim de ilk adet 30 günde geldi kürtajdan sonra , ikinci adetimi bekliyorum ama beklediğim gün yani dün olmadım benimki de gecikecek sanırım
kindersurprise Aslihan2 ayyy hayırlısı olsun inşallah çok üzüldüm çok ağladım korkuyorum da aslında birdaha aynı şeyleri yaşamaktan bir test yaparım yarına inşallah 💕
Aslihan2 kindersurprise rabbim tekrar yasatmasin cok zor biliyorum o yüzden öncesinden bütün önlemlerinizi alın pıhtılaşma troid vs testlerinizi yaptırın kalbinize göre olsun herşey 🌸🥰
kindersurprise Aslihan2 amin çok teşekkür ederim hepimizin inşallah Allah birdaha kimseye yaşatmasın🤲❤️
kindersurprise Csm :( hadi yaa ben ilki geç gelir diye biliyordum da zaten ikinci ve sonrasınında düzeninin bozulacağını bilmiyordum 😕
Csm kindersurprise ben de her ay hamile miyim diye düşündüm ama korunuyorduk zaten. Sağlıklı olun da düzene girer yavaş yavaş 🙏
kindersurprise Tugce28 yaaaa öyle mi vallahi ben ilkinde gecikme olur diye biliyordum da ikinci üçüncü dördüncülere kadar gidebileceğini düşünmemiştim hiç