Teacher-mom Hareket olmaması beni tedirgin ediyor kendi kendimi korkutuyorum 😔benim gibi olan dostlarım var mı 🥺biraz yağlı göbeğim aşkında hissetmemesinin sebebini buna bağlıyorum yarın kontrol var yüreğim ağzımda gidicem
Zeynep_18 Teacher-mom ben o haftada hissettim ama o değişiklik gösterebiliyor, 23. Haftaya kadar hissedilmesi normalmiş
Kadriyed Teacher-mom korkmayın özellikle ilk gebelikse 18-22. Hafta civarı ancak hissedilirmiş. Ben geçen hafta gittğimde 16. Haftamdı ve doktor 1 aya ancak hissedersin, o zamana kadar sakın endişelenme demişti
Seduru Teacher-mom ikinci hamileliğim ve 16 da ufak kıpırtılar halinde zor hissettim tam anlamıyla tekmeleri 20.haftada anca hissedebildim korkulacak Bi durum yok bence
Lulemom Bende 16 dayım. 20 den önce hissedemeyiz korkulacak bi durum değil. 2.-3. Gebeliği olanlar zor hissediyor 16. Haftada. Telaşlanma ☺️
Teacher-mom Kadriyed bende iyi olduğunu bilsem 2 hafta oldu rabbim bu özel günde bütün annelerimize evlatlarını bağışlasın 🥺doğmadan bile endişeleniyoruz onlar için doğduğundaki endişeli beklemeleri olan annelerimizin kucağı boş kalmasın inşallah 🤲🏻