Tgb21 benim de kızımda 35 haftalıkken kahverengi leke geldi açılma başlamış 3 gün sonra da doğdu biraz erken ama yine de doğunca sorun olmaz korkmayın ama mutlaka gidin doktora beklemeyin son dönemde en ufak değişiklikte gitmek gerekiyor hayırla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi