asyahumam canım internettende araştırabilirsin . Kullandıkları cihaza el doppleri deniliyor ve kesinlikle bebeğin kafa pozisyonu gövde ve kolları bacakları ne tarafta ona bakılıyor ve kol tarafı nerdeyse oranın sol tarafına yerleştiriliyor. 12. Haftada bakmaları çok saçma onlar karından gelen herheangi bir damar sesini duyuyor sanırım. Yada profesor olmaları lazım. 25 . Haftalık gebelerin bile kalp sesi zor duyuluyor . Çünkü o cihazı bağladığında çocuj yerinde durmuyor hemen pozisyon değiştiriyor. Çok saçmaymış yaptıkları. Sen yinede aynı doktoruna git hemşirenin kalp sesini duymadığjnı söyle aşıyo da yapmadıklarını söyle sana kağıt versin kalp sesi vardır aşısı yapılsıın diye yoksa kendi kafalarına göre iş yapmışlar