balarisi06 Balonnnnn aynen canım gelişimden de olur ölçerken doğru ölçmezse de olur ondan doktor sıkıntı var demedikçe takmak yok kafaya 👍😍
balarisi06 Ekvatoral bilmezmiyim bende öyleyim inanın bi seviniyorum bi sakinleşmeye çalışıyorum Rabbim güzel günler yazsın cümlemize inşallah bebişlerimiz sağlıkla en güzel vakitte gelsin 🥰🥰