Kızlar tüp bebekle hamileyim Elhamdülillah 🤲 son adet tarihimin ilk günü 15 ocak. Tüp bebek transferi 1 şubat. İlk ultrason 25 şubat günü kese + yolk kesesi ve bebeği çok küçük gördük. 8 mart yani bugün tekrar ultrasona girdim ve bebek 6+4 uyumlu çıktı. Ama adet tarihine göre 7+3 olması gerekiyor. Kalp atışı da var. Hoca herşey yolunda dedi ama neden ultrason ile adet tarihi uyumlu çıkmadı onu anlamadım. 🙄🙄