imerveg Fatmakls45 kat kat kesilmekten normal doguma gore daha cok korkuyorum🤭 ama dogum pek kendi tercihimize kalan bisey degil gibi. Bebisler nasil gelmek istiyorsa oyle geliyor. Bastan kendini sartlamaktansa akisina birak bence saglikli olsun da🌸
Ysmmmnn Fatmakls45 ilk önce hayrlı doğumlar nasip etsin dopum şekli hiç önemli değil beneğiniz nasıl isterse siz neye uygunsanz öyle olsun doğumunuz
Mlk8 Fatmakls45 yani aslında sezeryan bir doğum sekli olmadığı için bunun da kararı aslında bize ait olmamalı diye düşünüyorum.bebek terstir kiloludur ya da doktor tavsiyesidir evet ozaman mecbur sezeryan ama onun dışında adı üstünde normal doğum yani olması gereken aslinda😀oyuzden doğum sekli konusunda akışa bırakmak lazım.bu arada bende sezeryan doğum yaptım ama secerek değil bebeğimin kilolu olması sebebiyle.
sumeyye60 Her şey yolunda giderse tabi ki normal doğum çünkü yaradılış gereği vücudumuz buna uygun ama doktor risk görürse, sezaryen uygun derse sezaryen ile doğum yapılır. İsteğe bağlı keyfi sezaryene karşıyım. Dünyada böyle bir durum yok 🤷🏻♀️
Fatmakls45 Mlk8 anladım ben korkuyorum aslında normal doğumdan sezeryan istiyorum ama yine de doktor ve bebeğim belirliyicek
SerpilAlmac Mlk8 sezeryan da bir doğum şeklidir. Sonuçta karnından bi bebek çıkıyor ve bu senin yavrun diyorlar. Demekki sezeryan da normal doğum gibi bi doğum şekli. Ki normal doğumlar bile artık kesisiz olmuyor o da ameliyat sayılıyor
aannepandaa Fatmakls45 yani süreç sağlıkla ve seyrinde ilerliyorsa tabiki normal doğum ama bazen sezeryan gerektiren durumlar oluyor o zaman doktora güvenip kendini teslim etmek gerek. İnsan minicik bir operasyonda bile stres oluyor evet ama bizim doğamızda normal doğum var ve eskisi gibi değil hiç birşey. Öngörülebilen birçok şey sonucu tedbirler alınıyor. Korkmak yerine kendimizi güzele iyiye hazırlamamız gerek. Normalde olsa sezeryanda olsa sonu bizim ve bebeğimiz için çok güzel olacak inşAllah..
Mlk8 SerpilAlmac sezeryan bir ameliyattir.eger sizin dediğiniz gibi bir doğum sekli olsa herseyi yolunda giden bir gebelik dahi olsa doktor sezeryan mi normal mi istiyorsun diye seçenek sunardi😀 normal dogumdaki kesiyle sezeryani bir mi tutuyorsunuz sanirim siz hiç sezeryan görmediniz.eger ikisi de bir ameliyat olsaydı normal doğum yapan ayni gün hastaneden çıkmaz sezeryandaki gibi günlerce hastanede kalirdi😀 sezeryan riskli gebeliklerde anne ve bebegi riske atmamak için yapılan bir operasyon seklidir
SutlacimiYedimmiBen SerpilAlmac normal doğum kesinlikle ameliyat degildir öyle olsa kaşı patlayan ve dikiş yiyen herkes ameliyatlı mi olucaktı yani normal dogum dikisiyle sezaryan dikisini bir tutmayin ayni sey degil.
SerpilAlmac SutlacimiYedimmiBen valla normal olupda 2 ay kıçının üstüne oturamayanlar var, sezeryan olup da 2 gün sonra ayağa kalkanda…
aannepandaa Fatmakls45 ebet hamileyim. 4 yada 5 hfta kadar var doğumuma. Başından beri normal doğum için hazırlıyorum kendimi. Çok kilo almamak için diyetisyene gittim.bebeğimde çok kilo alsın istemedim. Sağlıklı olsunda zamanında büyüsün.. buna rağmen 10 gün önde gidiyor. Doktorumd normal doğuöu destekliyor. Doğum koçumda var bakalım hayırlı ve sağlıkla sonuçlansın inşAllahh..
SeymaK Fatmakls45 benim ilk hamileliğim akışına bıraktım canım ben bebeğim nasıl gelmek istiyosa öyle olsun 2 hafta sonra 37. Haftamda çatı muayenesi yapcak doktorum aksi bi durum olmadığı takdirde normal olur gerekirse sezaryen kısmet artık bakalım ☺️
SutlacimiYedimmiBen SerpilAlmac yani bnde mecburiyetten sezeryan olup normal doğum içinde ukte kalmış o yüzden sürekli normal doğumu kotuluyenleri yok makata kadar yırtık oluyor yok kıçının üzerinde oturamıyorlar diyenleri hiç anlamıyorum. Sezeryandede en basiti rahatca uzanamıyorsun yüzüstü yatamiyorsun dönemiyorsun bizde bunu mu söyleyelim illaki😒