Kubralmila Kızlar 40+3 mecburi sezeryana giriyorum dua edin korkuyorum nasıl olacak diye bebek kanala inmediği için riske atmak istemedim mecburi sezeryan olacağım
Eymenimmmm Kubralmila hic korkma hic bisey hissetmiyosun spinal ignesi vurulurken damar yolundan dha az acitiyo snra uyusmaya basliyosun ameliyt esnasinda hcbir aci hissetmiyosun eminiim cok gzl bir dgm olr cok cabuk gelisiyo hersey RABBIM yardimcin olsn
Sevcandumaan Kubralmila o kadar kolay ki bende çok korkmuştum . İğneyi hiç anlamıyorsun bile bana vurdum iğneyi hadi uzan demişti anestezi uzmanı. 8 de ameliyathaneye alındım. 8:13 de bebeğim dünyaya geldi . Aşırı kolay bi süreç korkmayın
sevilll89 Kubralmila ben iğneden çok korkuyorum hep stres ama belden vurulan anestezi emin olun hiç hisstmiyorsunuz stres yapmayın bebeğinizi düşünün hemen olup bitiyor
Ozlem23 Kubralmila bilmiyorum ben hep fotoğrafçı olarak girdim ama insanların yüzünde öyle bı acı falan yoktu ama çok acımaz zaten normal bı iğne ama iğneye bakma ☺️gerilme boşuna
MervEslinArden Kubralmila Her hangi bir rahatsızlığın yoksa tüm bayılmanı öneririm, doğum olduktan sonra bol su ve kahve iç hemen at narkozu hayırlı haberlerini bekliyorum sağlıkla gelsin minik 🤲
RuzgarinAnnesi35 Canim damar yoluna koyulan igneden daha az aciyo emin olablrsin zatn vurur vurmaz uyusuyonn
edakah Kubralmila hiç korkma dakikalar içinde bebeğine kavusuyorsun sonrasi zaten umrunda bile olmiycak anlamayacaksın zamanın nasıl geçtiğini tadini çıkar o anın her dakikasını hafizana kazı bol bol dua et