Minik95 merhaba ben 27 yasindayim 5 yıldır tiroit hastasiyim ilac kullanıyorum.2bucuk yıllık evliyim kendimiz yapmak istemedik.korunmayi bırakınca valla ilk denememde tuttu. 5 haftalık gebeyim.torit gebeliğe engel değil.yalniz ilacınızı kullanmak zorundasiniz