Mucizebebegimm123 şu sıralar çok dolandırıcılık oluyor canım ve ben asla ne olursa olsun PTT kargoyla alışveriş yapmam eğer yapacağım site ille PTT diyorsa fazla ücret ödeyeyim başka kargoya verin diyorum çünkü 3 kez rezil oldum PTT yüzünden birisinde sizin hesap kaynımın düğünü için elbise sipariş ettim şubede kaybetmişler ve düğündem sonra elime geçti çokta maliyetli bi elbiseydi para verip tekrar almak zorunda kaldım ikincisi bebek bezinde yaşadım slepy alıyordum bi dönem internetten sipariş veriyordum geldi gelecek derken 1 ay bekledim ve en sonunda bi paket alayım gelene kadar diye diye kaç paket almış bulundum en sonu da yine kızım için trendy yoldan sıpariş verdiğim bi üründü joker baby de yaşadım sorunu ücretini ödedim ikinci çocuğum gelecek daha ürün yok piyasada 1 yıl oldu para iadesini istedim 6 ay sonra kesinlikle PTT kargoyla birdaha bişey almadım