Benim bugün renk günümdü kızlar 1 haftadır aşırı yorgunluk özellikle akşamları sürekli bir uyku hali oldu. İşe gidip geliyorum yorgunluktan diye düşündüm ve 3 gündür de regl sancısı gibi sancılarım oluyordu. Dayanamadım ve bugün test aldım çift çizgi çıktı. Hemen acile kan vermeye gittim ve betaHCG 205,8 çıktı. Çok şükür pozitif 🥰 Allah tüm isteyenlere nasip etsin