cnntylmz [url=https://hizliresim.com/lLmaUD][img]https://i.hizliresim.com/lLmaUD.jpg[/img][/url] Adetimin 3mgunü yapildi
derindemir cnntylmz prolaktininiz oldukça yüksek ki bu hormonun yüksekliği gebe kalmaya engel.ayrıca üst sınırı geçmese de tsh değeriniz hamilelik için yüksek.en fazla 1,5 seviyesinde olması gerekiyor.ilaç kullanıyorum demişsiniz bence dozu yetmemiş.doktorum deneye deneye benimkini 1 in altına çekti gebelik planlıyorum diye
Minik95 cnntylmz prolaktin yuksek Ama degisken bir hormon test yaptigin gun stresli isen etkiliyor Cok yuksek degil estradiol da dusuk
Mouradi cnntylmz İlaçla düşüyor, dostinex içiyorum bende düşmesi için. bide ben ibrahim saraçoğlunun - testere dişli aslan pençesi kürü var, ona başlayacağım, ilaçtan daha etkiliymiş diye biliyorum canım
Bilge44 cnntylmz Gebelik düşünüyorsanız eğer prolaktini 10 un altına çekmeniz gerekiyor. Doktorum bana öyle dedi dostinex kullanarak hamile kaldım ben. Mutlaka her ay takip edin adetin 2 veya 3. Günü prolaktin takibi yapın 👍🏻
Elifkylc cnntylmz hormonların düzelmesi için testere dişli aslan pençesi öneririm prolaktin yüksek sınırda benim de sınırdaydı dediğim bitkiyi içtim 14 e indi hormonlarım düzene girdi ve çok iyi yumurtalamaya başladım