Kızlar aklıma takıldı. 16. Haftada cinsiyeti öğrenmeye gittiğimizde hep hareketsiz şekilde yan duruyordu sonra gidip bir şeyler yedim açtı karnım. Doyurunca karnımı yön değiştirmişti öyle öğrenmiştik. Peki bebek anne karnında hep hareketli mi olur aklıma takıldı :( doktorum evet şu an hareketi az demişti ama kötü bir şey söylemedi..