Busra8080 bizde 26 haftalık olduk gerçekten çok ağır hissediyorum kendimi başından beri bel ağrısı yaşıyorum son aylarda sanırım yerimden kalkamayacağım bel ve kasık ağrılarım çok zorluyor beni bide kız bebek ağır olur diyorlar hep öyle duydum bilmiyorum o yüzden mi ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum 🙄 bide üstüne kaynana ve görümce belaları naz yaptığımı düşünmüyorlar mı ayrı sinir oluyorum😡