happypregnant29 Günaydın kızlar yürüyüşe kaçıncı haftanızda başladınız rutininiz neler her gün çıkar mısınız yürüyüş yaparken sol tarafımda hep bir batma oluyor gazda yapıyor sanırım buna nasıl çözüm buluyorsunuz acaba 🤷♀️
mlkkk happypregnant29 hamileliğin başından beri yürüyorum tabi arada tembellik yapıyorum ama çıkınca en az 15dk yürüyorum
milla-s happypregnant29 bana hem spor hem de yürüyüş için 12 haftadan sonra dedi doktorum. Yürüyüşe en az 45 dk demişti, bekliyorum ben de son iki haftam.