21 haftalığız biz de kızımız olacak inşallah👧🏻 0-3 ayı kolu uzun ve ayakları kapalı kıyafetler alıyoruz 3-6 ay yaza denk geldiği için yazlık ve ayakları açık pantolonlar yada şortlar tercih ediyorum ama şu sıra bulmak zor malum kış aylarındayız bu yüzden genel itibariyle kışlık şeyler var🙄 battaniyeler, hastane çıkışları, zıbınlar, bebek arabası, alt açma minderi ve yastığı aldığımız diğer şeyle şu anlık🤩