Ozgeesennn 6 haftalık gebeyim bugün doktora gittim bebeğin kalp atışının yavaş olduğunu söyledi bu durumu yaşayıp sonradan düzelen oldu mu ?
Sermec27 Ozgeesennn benim de 6 hafta 6+4 arası kalp atısı zayıftı su an Allah nasıp ederse 23+4 haftalık hamıleyım o haftalarda zayıf olur zaten bazı doktorlar korkutuyor inşallah güçlenir 1 haftaya merak etme 🥰
Beyzan Ozgeesennn çok erken daha zaten zar zor duyuluyor o haftalarda 7. Haftada tekrar gidin bence Doktora daha net duyulur Allah in izniyle bence kalp atışı da düzene girer
mucizem09_ Ozgeesennn canim yeni atmaya baslamistir bebisininin oyuzden yavastir annesu uzme kendino tatlim bi bakmissin gümbür gümbür atacak ama cok normal doktorlar yeni atmaya basladigi icin kalp atisi ilk zamanlar dinletmiyor bile 🙏🕊
Ozgeesennn Sermec27 inşalalh çok teşekkür ederim ☺️ rabbim sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰