Bahar9235 Kery kuzenim eczacı ben ona da danışarak aventin 0-6 ay emziğini aldım ucu ortodontik olduğu için bebekler daha kolay alıyormuş
Busranurasikk Saganak hiç bir emziği tutmayan çocuk aventi mutlaka tutuyor bence yani yeğenim hiç bir emziği istememişti en son avent denedik onu bırakmamıştı 🤗 ama 0-6 ayı büyük geliyor bana 0-3 daha ideal değil mi