alininannesiiiii
Öncelikle kendini korkutma bu senin hikayen ve ameliyathaneye girdikten itibaren bol bol dua et🙏
Igne normal bir igne girerken biraz hissedebilirsin ama inan acı falan yok 😊
Doktorun geldikten itibaren dakikalar içinde bebeğin karşında olucak saglikla gelsin 🙏
Bebeğin gittiğinde 15 20 dakika kadar senin biraz daha işin olucak orda anlamiycaksin hiç birsey acı falan yok sadece biran önce bebeğinin yanına giderilmesi hayal et 🙏
Odaya geldiğinde öncelikle seni temizliycekler üstüne onu açılabilen bir pijama giyeceksin ki az sonra bebeğin kucağına emmek için gelicek 👶
Hafif ağrılar hissedebilirsin adet agrisi gibi çok can yakmıyor ama direk kayısı komposto içmeye başlarsan iyi olabilir bol su ve kayısı kompostosu
Ama mideni bulandırıcı kadar birden içme tabi istifra etmek zorunda kalmak ostemezsin😁
Gelip karnına bastiricaklar hiç korkma anlık birsey sanıldığı kadar acımıyor
3 4 saat sonrasında ayağa kaldırmak içi gelecekler
Çok kolay sakin yapamam deme kendine inan otur kalk ve karşıya bak doğrul hoopp 2 3 adım ileri 2 3 adım geri tekrar yatağa
Sondan çıktıktan sonra yarım saatte bir kalk 10 dk kadar yürümeye çalış hem gazını daha rahat çıkartırsın hep daha kolay toparlanirsin
Simdiden saglikla kavusun ins hayırlı doğumlar kendinizi korkutmayin bebeğinize kavusucaginiz anı hayal edin ve o ani yaşayın inanın çok kısa bir daha geri dönülmüyor😊🧿🙏