Bulunduğum okulda sistem odasını kullanıyorum kabinet var içerisinde radyasyon oranı ne kadardır ? Bebeğime zararı olur mu öğretmenler odası çok kalabalık oluyor oraya oturmak istemiyorum bu yüzden okulda ki bilişim hocası bi miktar vardır dedi ama bilemiyorum