1bebeklianne Arkadaslar icerik olarak en temizi bu gibi kanola yagi vs icermiyor simdi sunun icin soruyorum aslinda inek sutune alerjim var pringles in sade cipsi sut bileseni icermiyor kusmam da cok. Cubuk kraker(icinde peynir suyu var) yerine bu cipsten bi iki tuketsem sakuncasi olur mu ki belki midem yatisir bir sey yiyemiyirum…
bus91 1bebeklianne ben cıps tüketiyorum bu kadar evhamlı olmayın Allah esırgesın bişey olmaz abartmadan tüketın mide bulantınıza beyaz tuzlu leblebı var oda iyi gelıyor deneyın
3MelekAnnesi3 1bebeklianne daha cok midem bulanır iyi gelir sanıyorsun ama malesef iyi gelmiyor yaglı oglu oldugu için sonra seni mahvediyor ve tiksiniyorsun 2 gebeliğim de de yedikten sorma tiksindim
busraakeskin 1bebeklianne ilk zamanlarda yiyebildiğim tek şeydi. Günde iki kutu bitirdiğimi biliyorum.
kucuktosbik27 1bebeklianne benimde bir iki yemişliğim var dayanamayıp.fakat aşırı asit salgılatıyor mide yanması başlıyor emin ol odaha kötü. Bide bu tarz şeyler normaldede yeterince zararlı bence alternatif bişeyler bulsan daha iyi olur benim alerjim yok bol bol peynir yiyordum mesela sende sebzelarden ilerleyebilirsin salatalık çok iyi geliyor hem sağlıklı hem bol su içeriyor çok fazla paketli gıdaları tüketmemekte fayda var canın çeker birkaç tane yersin ondan birşey olmaz tabi
bus91 1bebeklianne cips mide bulantını bastırmaz canım bem canım istediği için tüketiyorum🙈 hangısı denk gelirse Benım ilk zamnlar olmuştı sımdı 30. Haftadyız en güzel gelen beyaz tuzlu leblebi tuzlu kraker bide bu pastane fırınlarda satılan galeta cubuk varya onlar bastıyordu uno kucuk paketı var bak ondam al bıtane galeta cubuk yazıyor dene bi
Lezginka Kliktag programı var, telefonunuza indirip barkodu okutun ve içeriğine bakın. Tüm bilgiyi verecektir ondan sonra yemek isterseniz yersiniz tabi, içeriğe dair en detaylı bilgi o programda
pol34 Mide bulantısı için leblebi öneririm. Pringles çok güzel ama mide bulantıma pek bi etkisi olmamıştı bi de yedikçe yediriyor meret 😂
beybikos 1bebeklianne pringels diğerlerinden daha az yağlı güzel ya ben de yiyorum. Tabi hergun değil haftada bir küçük paketten bişey olmaz heralde ya