mrskorkut yok kuzum daha olmadı ama ben adet sonrası bence hamile kaldım kendimde gözlemlediğim öyle okdar gölgeli çizgi canım ben bile iyice yakından görebliyorum ,😀 8 gün ve adetirm sabah sağlık ocağına gittim gecikmeden yapmıyoruz test dedi hafta sonu tekrar test deneyip sonra acile gideyim ben en iyisi