Merhabalar herkese
9+4 günlük hamileyim dün aşırı başım ağırını hiç ağrımamıştı bu şekılde hamile kaldığından beri
doktorum önce ki günler parol alabılırsın dedi fakat yine de almamak için çok direndım gece artık duramadım ve parol aldım ama nedense içim hiç rahat değil annelik güdüsümüdür nedir doktor dıyorsa bır zararı yoktur dıyorum sonrada gece 5 sen sonra uyumuşum ama Yine de insan korkuyor bir zararı varmıyor olmuşmudur vs vs
bu haftalarda olup parol alanlar var mı