Mimerayk aysesurucu Plus değil ama normalini kullanıyorum yıllardır, çok çok memnunum. Günde iki tane aynı anda alıyorum, iki sen evvel doktorum hanileliğimde başlatmıştı ondan sonra hiç bırakmadım. ☺️
aysesurucu Mimerayk dünden beri sol kasığıma kramp giriyor doktoruma söyleyince bunu almamı söyledi bende emin olamamıştır
Mimerayk aysesurucu kesinlikle eğer doktorunuz önerdiyse kullanmalısınız, zararı olacağını hiç sanmıyorum ☺️
Beyza29_ aysesurucu ben kullanıyorum , yorgunluk ve uykusuzluk haline çok iyi geldi ama bel ağrısına henüz bir fayda göremedim
masalkusum aysesurucu ben 18 haftalıktan berı magnımore plus kullanıyorum gunde ıkı kere bel agrım oldugunu soyledıgımde basladık ama kramp sancı bas agrıları eklem agrılarınada ıyı gelıyormus ıyı bır takvıye ıhmal etme son haftalar ozellıkle sancıyı azaltıp erken dogum rıskını azaltıyormus benım sırt agrılarım bunun sayesınde azaldı