Eşimle uzun zamandır isim konusunda bı çelişki içindeydik o kardelen istiyodu ben ise Sude olsun diyodum ve artık baskısından bıktım ve artık konuşmuyorum bile artık hayırlısı diyodum içimden. Dün akşam çok sevdiğim komşuma oturmaya gittik eşimle komşumun eşi de dedi ki ya bizim çocuğumuz olmuyo eger olsaydı bı isim vardı aklımda size onu soylimmi ama siz bilirsiniz dedi bizde tamam dedik. Adam hiç aklımıza gelmeyen bı isim söyledi TANEM koyacaktır ama olmadı çocuğumuz dedi eşimle göz göze geldik aniden ve tamam dedik çok hoşumuza gitmeye başladı birden bire ve dedi ki eşim tamam Erkan abi isim dedemiz ol sende madem dedi. Böyle isim konumuz celiskiden çıktı ikimizinde çok hoşuna giden bı isim bulduk sonunda çok şükür şimdi artık TANEM mimiz sağlıkla gelsin inşallah . Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım mesleklerimiz inşallah.HAFTAMİZ 32+3