Geçen hafta kontrole gittim şeker yüklemesi yaptır dedi maşallah ordaki kan merkezi o kadar kalabalıktı ki bende özelde yaptrırım diye beklemedim özelde de yaptırmam için kaç gr yüklenecekse belirtilmesi gereken kağıt olması gerekiyorms onu da devlette vermediler verdiği belgede sadece devlet hastanesinde geçerliymiş ya o kadar sinir oldum ki ya bana söyle değil mi baska yerde geçerli olmuyor diye işlerini çok baştan savma yapıyorlar öyle kaldım bugun