CcansuTozbey benim ilk dogumum normal oldu. 2 dogumuda 7 gun once sezeryan ile yaptim. Ikisinide yasadigim icin farki cok iyi gorebiliyorum... kesinlikle mumkunse sagliginiz bebeginiz icin hersey uygunsa normal dogumu tercih edin. Şoyle düşünün sezaryan zaten cepte.. istediginiz zaman alinabilirsiniz 10 dakikada bitiyor zaten. Normal dogumda sanci kısmi evet cok zor. Kisiye gore degiskenlik gosteren bir sanci suresi var 3 saatte de 10 cm acilabilir 17 saattede. Ama o sancilarada care bulundu epidural normal dogum isteyin. Sancilarin ustesinden gelmis olursunuz. Dogurmakta hic bisey yok. İkınma otomatikman gelen bi his sadece güclu ıkınmanız gerekiyor. İkınirken kormayin agri sanci olmuyo.dogumdan sonra ertesi gun herseyi yapabilirsiniz .sadece suna care yok. Ebe hemsireler acilmaniza bakarken o kisim kabus....
Sezeryan da sonrasi kötu. Dikis yeriniz yaniyor. Agriniz oluyor belli bi sureden sonra ayaga kaldiriyolar o kismi atlattiniz 1 asamayi gectiniz. Gaziniz oluyo cikaramazsaniz karninizda 2 kat agri oluyo tuvalete cikmaniz lazim. Karninizda tas varmis gibi ici aciyo. 7. Gun oldu hala normal yürüyemiuorum...iyilesme sureci uzun. Agri kisiden kisiye dozu degisebilir tabiii. Benim icin sezeryan zordu... ama bebeginiz saglikli nasil dunyaya gelebilecekse tercihiniz o olsun.. once saglik... hayirli dogumlar..saglikla gelsin bebisleriniz