Geçmiş olsun öncelikle. Ben ilaç kullanmayı normalde de pek sevmediğim için grip olunca kaynar suya bal limon zeytinyağı damlatıp içerim çok güzel boğaz rahatlatır. Bir kavanozda da rendelenmiş zencefil limon parçaları ve bal karışımı hazırlarım durdukça biraz sulanır her sabah suyundan 1 tatlı kaşığı yerim bağışıklık bombası gibi birşey. Ama siz yine de zencefil tüketimini doktorunuza sorup kullanın her doktor aynı görüşte olmayabiliyor☺️