elcn4139 bende pişik kremi konusunda mustela ve sudokrem arasında kaldım çok. Mühendis arkadaşım içerik değerlendirdi, eczacı bi ablama danıştım, ve aile hekimimiz hatta aile dostumuz oldu onunla da konuştum hepsinin önerisi sudokremden yana oldu. Hatta bunları danışmadan önce bebek mağazasındaki bi çalışandan yardım almıştım alışveriş esnasında onunla da konuştuğumuzda mustela evet güzel ama insanlar çok abarttığı için dilleniyor. Muadil olup çok daha uygun fiyatlı olanlar da var dedi. Netice sudokrem kazandı 😅
Bezini hala almadım ama bez konusunda da içime sinen prima pampers pure oldu, haftamız biraz ilerleyince kilosuna göre alıcam onun için daha almadım, bebeğim iri biraz önde gidiyor önümü göreyim dedim bende 😇