Semrakrbck bende bebek arabasını almadım 3aylık olduk zaten dışarı çıkmıyoruz fazla , yaza doğru alacağım almamakla en güzelini yapmışsınız ihtiyacınız ne zaman olursa o zaman alın 🤤 başlarda alsaydım travel sistem almam gerekecekti biraz büyüyünce değiştirmek zorunda kalacaktım şimdi direk normal alacağım 🤗