MucizeAnnesii Şeker değerlerim normal, iştahım da hamilelik öncesi nasılsa şimdide öyle abartı bir iştahım yok.. öğle ve akşamları ekmek yemiyorum, makarna pilav tarzı şeyleri tüketmemeye çalışıyorum tüketsem bile çok az yiyorum, Abur cubur da yememeye çalışıyorum, canım tatlı istediğinde bitter çikolata yiyorum veya arada canım dondurma istiyor, ama onuda ayda bir falan 🤷🏻♀️