29+0 suyum geldi tamamen hastaneye yatisim yapıldı ve ben 15 şubattan beri hastanede yatıyorum enfeksiyon kapmasın bebek diye serumlar yapıldı ciğer geliştirici vuruldum serum tedavilerim bitti çok şükür bebeğin suyu sadece 27 ml varmış sol cepte ve dün akşam bende kanama olmaya başladı az az bu zamana kadar plesanta posterio yukardaydi ama aşağıya inmiş bu durumda doğuma almaları gerekmiyormu sabah ki nst de kalp atışı 120 altına düştü hemşireye söyledim dr ileticem dedi gelen giden olmadi beni bu kadar BEKLETMELERI normal mi bu arada 32+0 haftalık olduk heran bebeğe bisey olacak diye korkuyorum sağlıklı olan bebeğin engelli olma ihtimalide olabilirmiş suyu bittiği için böle bisey varmi?