MercimekVeaAnnesi bende de var. Yaklaşık 7-8 yıl oldu teşhis konalı. Tamamen geçmeyecek bunu bilerek o dönem ilaç tedavisi gördüm hatta ek olarak 4 seans akupunktur uyguladı doktorum (devlet hastanesinde), baya hafifletmişti fakat son seansa özel sebeplerden gitmedim erteledim derken öylece yarım kaldı 🤷🏻♀️ benim sırt ve boyun bölgemde yoğun ağrı var. Özellikle stresli olduğum dönemlerde mahvediyor. Gebelikle alakalı da karnın büyüdükçe kasların yorgunluğuyla harmanlanınca.. 🙁 Zor.. Ama minik egzersizlerle, arada eşime masaj yaptırarak geçici çözümler üretiyorum. Yapıcak başka bişi yok şuan malum..