Gizemnaz_ Kizlar 3 gun once yumurtlmaa donemimdi fakat hala batma hissi oluyor neden kaynakli acaba catlamayan yumurtlarmi catliyor
umudumvar2 Gizemnaz_ canım umut vermek gibi olmasın da yumurtlamadan sonra geçmeyen batmalar gebelik belirtisi olabilir deniyor ya da sonradan gelişen yumurtalardır
Gizemnaz_ umudumvar2 umarim oyledir canim femera kullanmistim bu ay bide 20sini bekliyorum adet olmak icin