Anne3 Kızlar ben oreferon kan ilacı alıyorum sabah uyandığmda çok aç olmuyorum 2 3 ceviz yiyip üstüne o ilacı içiyorum ve bugün ilk defa kustum ama rengi siyahtı aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ya nette kötü şeyler yazıyor
HemsireAnne01 Anne3 kulla diginiz kan ilacindan kaynaklanabilir ama farkli nedenleride olabilir. O yüzden acile bi gidip doktora görünüp kan sayiminiza bakdirmanizi tavsiye ederim. Gecmis olsun
Beyzico Bende az önce yoğun kıvamlı bir kusma yaşadım börek yemiştim ve demir ilacımı içmiştim arkasında 3 tane ceviz yedim cevizden olabilir mi diye bakmaya geldim siz gittiniz mi doktora
Beyzico Aayse1 koyu kıvamlıydı ben zaten su içemiyorum koyu olmasının sebebi odur diye düşündüm açıkçası kahve teknesi gibi miydi dikkat etmedim koyu balgamlı kıvamdaydı
Aayse1 Beyzico tekrarlamasıysa bi sorun olmaz inşallah demir ilacı yapar ama kahve telvesi gibi olursa hemen doktoruna git 🌸