İltihaplı romatizmam var. Hamileliğimin ilk başlarında sıkıntı çektim 3-4 hafta sonradan çok şükür rahat verdi hastalıkta 33. Haftaya kadar geldim. Ama son 1 haftadır yine geldi ağrılarım. Gece uykum kalmadı. Hem kasık ağrım var iltihaptan dolayı hem de sırtım ağrımaya başldı. Romatizması olanlar beni anlar normal sırt ağrısı değil bu. Tutuluyorum. Yataktan kalkıp tuvalete gidemiyorum. Çamaşırımı bile giyip çıkaramıyorum. Doktorum ısrarla bir ağrı kesici bile vermicem diyor. Yaşayanlar var mı? Başla doktora mı gitsem diyorum. Çünkü daha doğuma en az 5-6 hafta var ve ben dayanamıyorum 😞