deletedmom43
Ben birşey demeyeyim, çünkü ben şimdi bilimsel ve gerçek yaklaşırım, araştırmalardan istatistiklerden makalelerden bahsederim, ondan sonra bana cahil derler..
Komik, birşey diyemiyorum.
5.haftadan 20 küsür haftalara kadar kanamalı bi gebelik geçirdim, hatta 23.haftada en son kanamam olduğunda doktorum riskli gebelik uzmanı ve gerçekten birçok doktorun hocası olan bir doktor olmasına rağmen karından göremedi sebebini, göremeyince vajinal ultrason ile baktı ve 5 saniye bile sürmedi hemen buldu sebebini.. Çok büyüttüler bunu, yani ufacık bi çubuk gibi birşey, ben ne zaman yerleştirdi ne ara baktı onu bile anlamadan bitti zaten, birde belki yanlış anlaşılabilir ama madem bizler çocuk sahibi olmak istedik hamile kaldık, e bunlar birçok hamileye uygulanan rutin muayeneler.. Yok onu yaptırmam yok bunu yaptırmam vajinal ultrason çocuk düşürüyor çatı muayenesi kanama yapıyor yaptırmam allah yaptırmam. Ee sen doktoruna güvenmeyeceksen, o zaman git o çok bilen elalem muayene etsin doğurtsun seni.