Doğumdan 3 ay sonra geçmek bilmiyen bel ağrım oluştu dayanılmaz özellikle gece başlıyor uykumdan. Kalkıyorum sırtım belim taş kesiiliyor epidural aldım normal doğum oldu iğneden oldu bnce ve şuan 2.ciye hamileyim çok kötü durumdayım ne yapsam gecer masaja gttm işe yaramadı😫