Aynrgkagc cansuyldz33 bende yeni başladım 311 haftalığım herseyi ayri ayri yavas yavas yıkandığı ve utulendigi icin coo yoruyor 30 da başlasaydm keske diyorum
Ekinci-ada12 Seda5431 peki kac derecede hangi deterjan kullandiniz makinanın hangi gözüne koydunuz sivi oldugu icin
cansuyldz33 Aynrgkagc y battaniye yorgan nevresim felan onları bitirdim de işte bi kıyafetlerini kaldı
Edauznl Ben 28. Haftadayım bende yapmaya başladım. Ne olur ne olmaz diye kuzenım erken doğum yapmıstı köşede hazır bulunsun dedim artık
FatRam_1703 cansuyldz33 valla çok gece bırakma sana tavsiyem şu an 36 haftalığız annem var bugünde ablam gelicek yardım etmeye daha bitmedi çok yoruluyorum annem yardım etmişken bile.🙄🥴🤦🏻♀️
aannepandaa cansuyldz33 ben 24.haftada tekstil alışverişini baya halletmiştim. O zaman hepsini yıkadım ütüledim hurçlara koydum. İyiki de yapmışım. Yoksa şimdi yapamazmışım. 34+3 olduk.
MervErdo 35teyim bugün yıkadım daha ütülenip kalkcak çok çabuk yoruluyorum sana tavsiyim erkenden hallet koy hurçlara dursun
Tubikcay cansuyldz33 asıl kokusu uçsun :) ne kadar doğal da dense bebek için özel yapılmış da olsa bunlar kimyasal kokuları ve bebeğinizin minicik ciğeri bununla dolmasın :) onun kendi süt kokusu kalsın diye uğraşacaksınız yakında :)
Seda5431 Ekinci-ada12 uzun yıkamaya atmadım canım elde yıkamaya attım deterjan bölümüne koydum sıvı deterjanı da
SeymaK cansuyldz33 ben 35+0 ım şuan bu hafta sonu kardeşimle yıkama ütüleme işini yapcaz önümüzdeki hafta içinde de çantamı hazırlarım ama eşiniz beya başka yardım etcek biri yoksa bu haftaya bırakmak sizi zorlayadabilir ütüleme esnasında